Σελίδες

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Ερωτήσεις και απαντήσεις για το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες και σκιτσα για μισθολόγιο δημοσιουΣτη συγκεκριμένη ανάρτηση, θα βρείτε απαντήσεις που επεξεργάστηκε το dimosnet.gr και αφορούν σε μια σειρά ερωτημάτων που απορρέουν από το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο και αφορούν:
  • Στο πώς κατατάσσονται γενικά οι υπάλληλοι που έχουν καταταγεί σε ανώτερη κατηγορία από αυτή του τυπικού προσόντος που διαθέτουν.
  • Στην κατάταξη υπηρετούντων προϊσταμένων οργανικών μονάδων του Δήμου.
  • Στους κατόχους μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών που έχει αναγνωσριστεί το πτυχίο τους.

  • Στην προϋπηρεσία των Υπαλλήλων των ΚΕΠ που εργάζονταν με Σύμβαση Μίσθωσης Έργου.
  • Στην προϋπηρεσία δόκιμου υπαλλήλου – αν μπορεί να αναγνωριστεί και πριν τη μονιμοποίησή του.
  • Στην προσωπική διαφορά και στους ειδικούς συνεργάτες.
  • Στην πάγια αποζημίωση για απασχόληση χωρίς ωράριο εργασίας και ειδικοί συνεργάτες.
  • Στην προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα.
    την αναγνώριση υπηρεσίας, την υπερωριακή εργασία και την κατάταξη με τυπικό προσόν.

    Ερώτημα: Οι υπάλληλοι που έχουν κάνει μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία (π.χ. από ΥΕ Οδοκαθαριστές σε ΔΕ Οδηγών με τυπικό προσόν υποχρεωτικής εκπαίδευσης και εμπειρία) θα καταταγούν με το τυπικό προσόν που έχουν δηλαδή απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης ως ΥΕ ή ως ΔΕ; Πως κατατάσσονται γενικά οι υπάλληλοι που έχουν καταταγεί σε ανώτερη κατηγορία από αυτή του τυπικού προσόντος που διαθέτουν;
    Απάντηση: Κατά την πρώτη εφαρμογή του ν.4354/2015, η μισθολογική κατάταξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9 πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν, μέχρι και στις 31.12.2015. (παρ 1 άρθρο 26 Ν. 4354/2015)
    Η παρ 2 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 ορίζει ότι υπάλληλοι των κατηγοριών Τ.Ε. ή Π.Ε. χωρίς πτυχίο ή δίπλωμα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (Τ,Ε.Ι.) ή Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (A.E.Ι.) αντίστοιχα, η ισότιμο με αυτά, εξελίσσονται στα Μ.Κ. της Δ,Ε. κατηγορίας με εισαγωγικό το Μ.Κ. 2 αυτής.
    Στην περίπτωση των ΔΕ και ΥΕ δεν υπάρχει πρόβλεψη για ευνοϊκή μεταχείριση των υπαλλήλων που είχαν ανώτερη κατηγορία από το τυπικό τους προσόν.
    Στην εγκύκλιο Υπ. Οικ. 2/1015 /ΔΕΠ/05.01.2016 δεν γίνεται καμία άλλη αναφορά παρά μόνο στην γραμματική διατύπωση του νόμου. Στην περίπτωση της παρ 2 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 επισημαίνεται ότι σκοπός της διάταξης είναι η κατάταξη κάθε υπαλλήλου στην κατηγορία που αντιστοιχούν τα τυπικά του προσόντα.
    Σύμφωνα με τη διάταξη οι υπάλληλοι που έχουν κάνει μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία (π.χ. από ΥΕ Οδοκαθαριστές σε ΔΕ Οδηγών με τυπικό προσόν υποχρεωτικής εκπαίδευσης και εμπειρία) θα καταταγούν με το τυπικό προσόν που έχουν δηλαδή απολυτήριο υποχρεωτικής εκπαίδευσης ως ΥΕ και με το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν, μέχρι και στις 31.12.2015.
    Η προϋπηρεσία που θα αναγνωριστεί θα είναι συνολικά η προϋπηρεσία που έχουν, ανεξαρτήτως κατηγορίας που αυτή έχει διανυθεί.
    Ο νόμος ορίζει ρητά ότι κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, η μισθολογική κατάταξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9 πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν, μέχρι και στις 31.12.2015.
    Σημείωση: Επειδή όμως διατάξεις μισθολογικού χαρακτήρα ερμηνεύονται «ποικιλότροπος» από τη διοίκηση, με τα γνωστά μετέπειτα προβλήματα στον προληπτικό έλεγχο του Ελεγκτικού Συνεδρίου. Πάντως σύμφωνα με πληροφορίες από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους, στην εγκύκλιο θα αποσαφηνίζεται το θέμα ως ανωτέρω.
    Ερώτημα: Στους υπηρετούντες προϊσταμένους οργανικών μονάδων του Δήμου η κατάταξη θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 2 του άρθρου 10 του ν. 4354/2015, δηλ. με το μισθολογικά κλιμάκιο της οικείας κατηγορίας και κλάδου, το οποίο αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας της θέσης που καταλαμβάνει, σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα;
    Απάντηση: Στην παρ 2 του άρθρου 10 του ν. 4354/2015 ορίζεται ότι όπου από ισχύουσες ειδικές διατάξεις προβλέπεται η πλήρωση της θέσης προϊσταμένου οργανικής μονάδας με απευθείας διορισμό, απόσπαση, τοποθέτηση ή διάθεση, ο διοριζόμενος στη θέση αυτή εισέρχεται στην Υπηρεσία με το μισθολογικά κλιμάκιο της οικείας κατηγορίας και κλάδου, το οποίο αντιστοιχεί στα έτη υπηρεσίας της θέσης που καταλαμβάνει, σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις του Υπαλληλικού Κώδικα.
    Η διάταξη αυτή έχει εφαρμογή μόνο για όσους υπαλλήλους διορίζονται σε θέσεις απευθείας διορισμό ή απόσπαση, τοποθέτηση ή διάθεση και προέρχεται από άλλους φορείς ή και τον ιδιωτικό τομέα και όχι για το υπηρετούν προσωπικό που ορίζεται με την «κλασική» διαδικασία στους ΟΤΑ. Οι υπηρετούντες προϊστάμενοι
    θα καταταγούν με βάση τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις του άρθρου 26 του ν. 4354/2015.
    Ερώτημα: Υπάλληλος από το 1999, απέκτησε μεταπτυχιακό το 2011 και έχει κριθεί από το υπηρεσιακό συμβούλιο ως συναφές το 2011 επίσης. Τώρα με το νέο μισθολόγιο θα πρέπει να ξαναπεράσει από το υπηρεσιακό συμβούλιο για να ξανακριθεί εάν είναι συναφές σύμφωνα με το άρθρο 9, παρ. 3.β.
    Απάντηση: Σύμφωνα με την παρ 3 του άρθρου 9 του ν. 4354/2015 ορίζονται τα εξής:
    «3. α. Κάτοχοι μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών ετήσιας τουλάχιστον φοίτησης, για τίτλους που έχουν χορηγηθεί μετά τη λήψη του πτυχίου τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, προωθούνται κατά δύο (2) Μ.Κ. στην κατηγορία που ανήκουν, ενώ οι κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος κατά έξι (6) Μ.Κ..
    β. Η κατάταξη στα Μ.Κ. της προηγούμενης περίπτωσης πραγματοποιείται μόνο όταν το περιεχόμενο των μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών είναι συναφές με το αντικείμενο απασχόλησης του υπαλλήλου, όπως προκύπτει από την προκήρυξή της θέσεως κατά την πλήρωσή ή την περιγραφή της θέσης εργασίας από τον οργανισμό της Υπηρεσίας. Για τη συνδρομή ή όχι της προϋπόθεσης αυτής αποφαίνεται το αρμόδιο, για την αναγνώριση των τίτλων αυτών, όργανο. Επί της απόφασης αυτής δύναται να ασκηθεί ένσταση η οποία εξετάζεται από ειδική επιτροπή του Α.Σ.Ε.Π., η οποία συστήνεται με απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης. Η νέα κατάταξη και τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ισχύουν από την ημερομηνία υποβολής της σχετικής αίτησης και όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών».
    Σε όσες περιπτώσεις έχουν κριθεί ήδη από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο δεν θα γίνει εκ νέου κρίση. Αυτές οι περιπτώσεις έχουν ήδη κριθεί.
    Ερώτημα: Η προϋπηρεσία των Υπαλλήλων των ΚΕΠ που εργάζονταν με Σύμβαση Μίσθωσης Έργου και έχει αναγνωριστεί από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο, θα ληφθεί υπόψη για την κατάταξη?
    Απάντηση: Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος, η μισθολογική κατάταξη των υπαλλήλων στα μισθολογικά κλιμάκια του άρθρου 9 πραγματοποιείται σύμφωνα με τα τυπικά τους προσόντα, το χρόνο υπηρεσίας στο φορέα που υπηρετούν, καθώς και το χρόνο υπηρεσίας, που έχει αναγνωριστεί από το φορέα αυτόν, μέχρι και στις 31.12.2015.
    Το θέμα της αναγνώρισης της προϋπηρεσίας, υπαλλήλων του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), για τη βαθμολογική και μισθολογική τους ένταξη που διανύθηκε στα ΚΕΠ με σύμβαση μίσθωσης έργου, λύθηκε νομοθετικά με τοάρθρο 24 του ν. 4305/2014.
    Υπάλληλοι του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ), οι οποίοι υπηρετούν στα ΚΕΠ κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, δύνανται να αναγνωρίσουν για τη βαθμολογική και μισθολογική τους ένταξη τυχόν προϋπηρεσία που διανύθηκε στα ΚΕΠ με σύμβαση μίσθωσης έργου κατόπιν ουσιαστικής κρίσης του υπηρεσιακού συμβουλίου και εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι κάτωθι προϋποθέσεις:
    α) η προϋπηρεσία αυτή διανύθηκε με τα τυπικά προσόντα της κατηγορίας, στην οποία ανήκουν κατά το χρόνο της ένταξης,
    β) η απασχόληση διανύθηκε κατά το σύνηθες ωράριο των υπαλλήλων των ΚΕΠ,
    γ) η απασχόληση παρείχετο στο χώρο των ΚΕΠ και υπό την άμεση εποπτεία των προϊσταμένων αυτών.
    Για τη συνδρομή των περιπτώσεων β' και γ' απαιτούνται υπηρεσιακά έγγραφα της καθ' ύλην αρμόδιας υπηρεσίας. (παρ 1 άρθρο 24 ν. 4305/2014)
    Ο χρόνος προϋπηρεσίας που αναγνωρίζεται κατά την προηγούμενη παράγραφο προστίθεται ως πλεονάζων χρόνος στο βαθμό που κατέχει ο υπάλληλος κατά το χρόνο έκδοσης της απόφασης του καθ' ύλην αρμόδιου υπηρεσιακού συμβουλίου και λαμβάνεται υπόψη για την εξέλιξή του στα μισθολογικά κλιμάκια του βαθμού αυτού. (παρ 2 άρθρο 24 ν. 4305/2014)
    Σε κάθε περίπτωση η προϋπηρεσία που δύναται να αναγνωριστεί στους υπαλλήλους του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών των ΚΕΠ κατ'εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 και της παραγράφου 1 του παρόντος, δεν μπορεί να ξεπερνά συνολικά τα επτά (7) έτη κατ'ανώτατο όριο. (παρ 3 άρθρο 24 ν. 4305/2014)
    Συνεπώς, οι προϋποθέσεις που πρέπει σωρευτικά να συντρέχουν είναι οι εξής:
    1) Οι υπάλληλοι να ανήκουν στον κλάδο Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών των Κέντρων-Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ),
    2) Οι υπάλληλοι θα πρέπει να υπηρετούσαν στα ΚΕΠ κατά τη δημοσίευση του ν. 4305/2014 ήτοι στις 31.10.2014,
    3) Η προϋπηρεσία θα πρέπει να έχει διανυθεί με σύμβαση μίσθωσης έργου στα ΚΕΠ,
    4) Η προϋπηρεσία αυτή θα πρέπει να έχει διανυθεί με τα τυπικά προσόντα της κατηγορίας, στην οποία ανήκουν οι υπάλληλοι κατά το χρόνο της ένταξης,
    5) Η απασχόληση θα πρέπει να διανύθηκε κατά το σύνηθες ωράριο των υπαλλήλων των ΚΕΠ και
    6) Η απασχόληση θα πρέπει να παρείχετο στο χώρο των ΚΕΠ και υπό την άμεση εποπτεία των προϊσταμένων αυτών,
    7) η προϋπηρεσία αυτή, εφόσον αναγνωριστεί δεν δύναται να υπερβαίνει, είτε αυτοτελώς είτε συνυπολογιζόμενης με τυχόν ήδη αναγνωρισθείσα προϋπηρεσία το ανώτατο όριο των : επτά (7) ετών, όπως προβλέπεται στις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, δεδομένου ότι οι εν λόγω υπάλληλοι του κλάδου ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής των διατάξεων του Κεφαλαίου Β' του ν. 4024/2011.
    Για όσους υπαλλήλους του κλάδου ΠΕ Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών υπηρετούν στα ΚΕΠ και έχει ήδη αναγνωριστεί προϋπηρεσία κατά τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρ. 6 του ν. 4024/2011, τυχόν προϋπηρεσία που θα αναγνωριστεί κατά τις διατάξεις του άρ. 24 του ν. 4305/2014 θα πρέπει να μην ξεπερνά το ανώτατο όριο των επτά (7) ετών συνυπολογιζόμενης εν προκειμένω της ήδη αναγνωρισθείσας προϋπηρεσίας. (ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.46/2089/24536/27.08.2015)
    Διευκρινίζεται ότι:
    α. Μετά έναρξη ισχύος του κεφαλαίου Β' του ν. 4024/2011, προ της έναρξης ισχύος των διατάξεων του άρθρου 24 του ν. 4305/2014 δεν είναι δυνατή οποιαδήποτε αναγνώριση συμβάσεων μίσθωσης έργου, καθώς δεν υφίσταται τέτοια πρόβλεψη σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011, με την επιφύλαξη ύπαρξης τυχόν δικαστικών αποφάσεων.
    β. Εφόσον για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας με συμβάσεις μίσθωσης έργου στα ΚΕΠ, πρέπει να πληρούνται αθροιστικά οι προαναφερόμενες κατά τα ανωτέρω προϋποθέσεις, δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση σχετικών αιτημάτων έστω κι αν δεν πληρούται μία εκ των νομίμων προϋποθέσεων, ιδίως εάν δεν ανήκουν στον προβλεπόμενο κλάδο ή δεν υπηρετούν στα ΚΕΠ ή η προϋπηρεσία δεν έχει διανυθεί με τα τυπικά προσόντα του υπαλλήλου κατά το χρόνο της ένταξης.
    γ. Για προϋπηρεσία που διανύθηκε στα ΚΕΠ με συμβάσεις ορισμένου χρόνου τυγχάνουν εφαρμογής οι διατάξεις του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 και σε κάθε περίπτωση ο αντισυμβαλλόμενος θα πρέπει να είναι το Δημόσιο ή οι ΟΤΑ, εν προκειμένω τα ΚΕΠ. (ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.46/2089/24536/27.08.2015)
    Συνεπώς η προϋπηρεσία που είχε αναγνωριστεί με τις ανωτέρω διατάξεις για τους υπαλλήλους των ΚΕΠ με σύμβαση μίσθωσης έργου, θα ληφθεί υπόψη για τη μισθολογική τους κατάταξη.
    Ερώτημα: Βάσει του νέου νόμου 4354/15, η προϋπηρεσία υπαλλήλου μπορεί να αναγνωριστεί και πριν τη μονιμοποίησή του; Δηλαδή πριν τη δοκιμαστική περίοδο των 2 ετών; Ο ν.4024/11 το διευκρίνιζε σαφώς, ότι ο υπάλληλος μπορεί να αναγνωρίσει προϋπηρεσία μέχρι επτά έτη μετά τη μονιμοποίησή του. Ισχύει αυτός ο περιορισμός που προβλέπεται και από τον κώδικα δημοτικών υπαλλήλων ή όχι;
    Απάντηση: Με την ΥΠ. Δ.Μ.&ΗΔ. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.18/941/οικ. 2517/27.01.2012, είχαν γίνει δεκτά τα εξής σχετικά με τη μεταβατική περίοδο από το ν. 3205/2003 στο ν. 4024/2011:
    Οι διατάξεις του άρθρου 28 του ως άνω νόμου, δεν κάνουν διάκριση μεταξύ δοκίμων ή μη, αλλά παρέχουν το δικαίωμα σε όλους τους υπηρετούντες υπαλλήλους να καταταγούν στους νέους βαθμούς ανάλογα με το συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας τους.
    Το γεγονός ότι ορισμένοι δόκιμοι υπάλληλοι θα καταταγούν σε βαθμό ανώτερο του εισαγωγικού, λόγω αναγνωρισμένης προϋπηρεσίας για τη μισθολογική τους εξέλιξη ή λόγω αναγνωρισμένου και συναφούς διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού τίτλου, δεν έχει ως συνέπεια την απαλλαγή τους από τη διετή δοκιμαστική υπηρεσία, την οποία υποχρεωτικά πρέπει να διανύσουν προκειμένου να μονιμοποιηθούν.
    Ως εκ τούτου, οι υπηρετούντες την 1-11-2011 (ημερομηνία έναρξης ισχύος του νέου βαθμολογίου-μισθολογίου) δόκιμοι υπάλληλοι θα καταταγούν βάσει της αναγνωρισμένης τους υπηρεσίας λαμβάνοντας επίσης υπόψη και την κατοχή τυχόν αναγνωρισμένου και συναφούς διδακτορικού διπλώματος ή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών και θα διανύσουν το υπολειπόμενο διάστημα της δοκιμαστικής τους υπηρεσίας στο βαθμό κατάταξής τους. (ΥΠ. Δ.Μ.&ΗΔ. ΔΙΔΑΔ/Φ.31.18/941/οικ. 2517/27.01.2012).
    Και οι μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 26 του  ν. 4354/2015 δεν κάνουν διάκριση μεταξύ δοκίμων ή μη, αλλά παρέχουν το δικαίωμα σε όλους τους υπηρετούντες υπαλλήλους να καταταγούν στα νέα κλιμάκια ανάλογα με το συνολικό χρόνο πραγματικής δημόσιας υπηρεσίας τους.
    Ερώτημα : Εάν ο βασικός μισθός ειδικών συνεργατών και νομικού σύμβουλου με το νέο μισθολόγιο είναι μεγαλύτερος από πριν, θα δοθεί εφάπαξ ή ισχύει η διαδικασία της σύγκρισης για προσωπική διάφορα;
    Απάντηση: Δεν θα δοθεί εφάπαξ. Ακολουθεί τη διαδικασία και τα προβλεπόμενα για όλους τους υπαλλήλους, δηλ. σε τέσσερις ισόποσες δόσεις, δεν προβλέπεται εξαίρεση.
    Ερώτημα: Σύμφωνα με το νέο μισθολόγιο καταβάλλεται στου μετακλητούς και η πάγια αποζημίωση για απασχόληση χωρίς ωράριο εργασίας;
    Απάντηση: Δεν προβλέπεται πλέον αυτή η παροχή στους μετακλητούς υπαλλήλους των ΟΤΑ (ειδικούς- επιστημονικούς συνεργάτες, ειδικούς συμβούλους). Προβλέπεται όμως η καταβολή υπερωριακής απασχόλησης.
    Ερώτημα: Τελικά θα ληφθεί υπόψη η προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα; Μέχρι τώρα δεν αναγνωριζόταν στο Δημόσιο και αναμενόταν η ψήφιση σχετικού Προεδρικού Διατάγματος.
    Απάντηση: Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ 4 του άρθρου 6 του ν. 4024/2011 ορίζονταν τα εξής:
    «Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται ύστερα από πρόταση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, μπορεί να προβλέπεται η αναγνώριση για βαθμολογική και μισθολογική ένταξη και της προϋπηρεσίας στον ιδιωτικό τομέα των κρατών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μέχρι επτά (7) έτη, κατ' ανώτατο όριο και υπό τις προϋποθέσεις που ορίζονται στο εδάφιο πέμπτο της παρούσας παραγράφου. Με το ίδιο διάταγμα ρυθμίζεται ο τρόπος και οι προϋποθέσεις αναγνώρισης αντίστοιχης προϋπηρεσίας και για τους υπηρετούντες, κατά την έναρξη ισχύος του διατάγματος, υπαλλήλους και ρυθμίζεται κάθε αναγκαίο ζήτημα για την εφαρμογή της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου. …»
    Το προεδρικό διάταγμα δεν εκδόθηκε ποτέ.
    Στις διατάξεις του νέου μισθολογίου (ν. 4354/2015) δεν επαναλήφτηκε η διάταξη, ούτε προβλέπεται αναγνώριση προϋπηρεσίας γενικά από τον ιδιωτικό τομέα. Η αναγνώριση προϋπηρεσίας γίνεται από απασχόληση στους φορείς που ορίζονται στο άρθρο 7 του ν. 4354/2015.

     Αναδημοσίευση από http://ergasianet.gr