Σελίδες

Σάββατο 16 Μαΐου 2015

Πέθανε ο θρύλος των blues.

Ο «Βασιλιάς των Blues», όπως ήταν γνωστός ο B.B. King, πέθανε τα ξημερώματα της Παρασκευής (15/5/2015) στο Λας Βέγκας, σε ηλικία 89 ετών.
 Αμερικανός κιθαρίστας και τραγουδιστής, το πραγματικό όνομα του οποίου ήταν  Riley B. King, γεννήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου του 1925.
Ο B.B. King, που σήμαινε «Blues Boy King», ξεκίνησε την καριέρα του παίζοντας σε κλάμπ και μπαράκια μέσα στα γκέτο της Αμερικής.
Ξεκίνησε να ηχογραφεί δίσκους το 1949. 
 Γεννήθηκε σε μια φυτεία στο Μισισιπί. Από παιδί δούλευε από το πρωί της Δευτέρας ως το μεσημέρι του Σαββάτου. «Τα απογεύματα του Σαββάτου καθόμουν στην γωνία του δρόμου, τραγουδούσα και έπαιζα», έλεγε. «Είχα μαζί μου ένα καπέλο ή ένα κουτί που έβαζα μπροστά μου. Οι περαστικοί μου ζητούσαν να πω ένα gospel ρυθμό και μου έλεγαν πάντα “γιε μου, είσαι πολύ καλός, θα γίνεις σπουδαίος μια μέρα”. Ποτέ όμως δεν μου άφηναν ένα κέρμα στο καπέλο.»

  «Ομως, όσοι μου ζητούσαν να τους τραγουδήσω Blues πάντα μου έδιναν φιλοδώρημα ή ίσως με κερνούσαν μια μπύρα. Μερικές φορές έβγαζα 50 με 60 δολάρια σε μια βραδιά. Τώρα, ξέρετε γιατί έγινα τραγουδιστής των blues.»