Σελίδες

Δευτέρα 23 Ιουλίου 2018

"Συμπυκνώθηκε ο χρόνος...σαν να έγιναν όλα μαζί χθες το βράδυ"

  «Είναι μια φυσική συνέπεια ο θάνατος.
 Το δραματικό είναι να φεύγουν νέοι άνθρωποι…
 Έχω μεγαλώσει. Εφτασα σε μια ηλικία που διασκεδάσεις, γάμοι, βαφτίσια, στρατοδικεία όχι δικά μου φίλων μου, λογής λογής διαδηλώσεις, έρωτες, πάθη, διαβάσματα, θέατρα, κινηματογράφοι όλα αυτά που συνθέτουν τη ζωή ενός ανθρώπου μού φαίνονται τώρα σαν να έγιναν όλα μαζί χθες το βράδυ.      Συμπυκνώθηκε ο χρόνος».
 Μάνος Ελευθερίου (24.03.2018)
Ακούτε στη συνέχεια ένα - όχι και τόσο γνωστό - τραγούδι του.
 

 Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
 Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος 
Ερμηνεία: Μαρία Δημητριάδη

Μπλουζάκι χίπικο και παντελόνι τζιν
και στην καρδιά ζωγραφισμένος ο Γκεβάρα.
Στα πορνοστάσια με ουίσκι και με τζιν
παίζουν αλέγκρο την καρδιά μου σε κιθάρα.

Άι, Ρόζα Λούξεμπουργκ, τι σου ’χω φυλαγμένα,
πάνω στο κάρρο σ’ είδα στα εννιακόσια εφτά.
Εγώ τότε κοιμόμουνα στο φως τού εικοσιένα
κι εξήντα χρόνια αργότερα σε βρήκα στα χαρτιά.

Φυλλάδες κίτρινες και πράσινη χολή,
τα νιάτα σου, τα νιάτα μου κι οι εμπόροι.
Χρυσό πουλάκι δίχως το κλουβί
για σένα κάνουν τον Αγώνα οι τζογαδόροι.

Ο δίσκος κυκλοφόρησε  το Νοέμβριο του 1977 και έχει τίτλο: "Τροπάρια για φονιάδες"
το Νοέμβριο του 1977
Πηγή: www.musicpaper.gr