Σελίδες

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Εγώ,πως να μείνω σπίτι; Πέντε ερωτήματα από έναν Υγειονομικό.

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες για εργαζόμενους στο Νοσοκομείο τεχνολογους ακτινολογουςΜένω σπίτι, όταν δεν πάω στην δουλειά μου...

Καλά τα μέτρα και οι γενικές οδηγίες αλλά η εφαρμογή τους στην πράξη δημιουργεί τα εξής ερωτήματα:




Ερώτημα 1: Αποτελεί ατομική ευθύνη που δεν έχω μέτρα ατομικής προστασίας (ΜΑΠ);

Ερώτημα 2: Αποτελεί ατομική ευθύνη που δεν έχω ΓΡΑΠΤΕΣ οδηγίες προφύλαξης εν καιρώ πανδημίας;


Ερώτημα 3: Αποτελεί ατομική ευθύνη που αν νοσήσω λόγω απουσίας των παραπάνω και των διαχρονικών ελλείψεων στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας , μπαίνω σε καραντίνα για μόλις 7 ημέρες;


Ερώτημα 4: Αποτελεί ατομική ευθύνη που θα αποτελώ πηγή διασποράς του ιού σε ασθενείς, στις οικογένειές τους, σε συναδέλφους καθώς και στην δική μου;


Ερώτημα 5: Αποτελεί ατομική ευθύνη που αδυνατώ να σταθώ στο ύψος μου ώστε να λειτουργεί το τμήμα ιατρικών απεικονίσεων και το Νοσοκομείο για τον άρρωστο;


Μήπως έχουν και κάποιοι άλλοι ευθύνες; 


Πότε θα μάθουμε;;;;;;



Αγαδάκος Ευθύμης
 Πρόεδρος ΔΣ Πανελληνίου Συλλόγου Τεχνολόγων Ακτινολόγων ΠΑΣΤΑ- Regional Director Europe ISRRT (Παγκόσμια Οργάνωση Τεχνολόγων Ακτινολόγων)